"Being Unique

Is All About Being Different ."


say one , two , three :)Wednesday, March 30, 2011Leave a comment

semalam , aku pergi court dengan sis aku . dea ade case pasal insurance. memang takut lah stay situ , macam2 pesalah and macam2 kesalahan ade . aku takut tengok tangan kena garii , pakaii baju lokap * busokk ! tapii lawyer sis aku datang lambaat . call dea , dea suruh pegii makan dulu :P dea ade kes kat ipoh sebelum tuh , dea sampaii taiping lebih kurang 10.50am . aku tunggu dari pukul 8.00 pagii kut . = =' , nasib baik lawyer tu gilaa baik . namaa dea SUBASHINI . sangaat comel ,sweet and jokers :) then tamat case dalam 2.00 ptg .setel , the result , sis aku menang . orang tu dapat claim insurance , tapi hanyaa untuk motor sahajaa :) yeeeaaa :p

petang tu , aku round - round sama adek angkat aku dekatt bj naik moto , heeee . jumpaa**** ! i likee :) dea tengok aku :p haha , gatal gatal :)
malam , ready fr school tomoroow *tuday :) haha , like usual at school ., latihan nasyed , the

competition is TOMORROW !

omgieeeeeeeee. rlex hawee rlexx , go MAWADDAH in pink :)




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.