"Being Unique

Is All About Being Different ."


12 marchhSaturday, March 12, 2011Leave a comment

pukul 2 aku pegii tusyen , ezzaty first day harii nie :) enjoy kut , dea gaduh nan faten pasal sir.sivaa :p berebut na tanya soalan . aktif betul dak convent neh . add math tadi , memang pening aku dibuatnyaa . na pahamm tuh , fuh . lama ! math pulak , oke jeh :) ade gelak2 jugak lah . tapi rahsiaa :)


balik tuh , aku fatin nan ty pegii KFC ! yeah , aku kol abah , tp xdaptt , then abh dtg KFC marah2 aku . terus mood bertukar . time makan semua orang diamm jeh . hmm . tapii xpe , asalkan dapat makan jugak :) balik tuh , aku tumpang ty , fuhh , memang minah tu pelesit . bawak motor gila laju , dh la hujan . sampai rumah , sapa pon tadak .  balik tu . pas mandii , aku on9 arh . aku tgok vid nazreen tag kat aku , gilaaa , begang gilaa aku tengok vid tu !! 









Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.