"Being Unique

Is All About Being Different ."


partayy partayy :)Tuesday, March 15, 2011Leave a comment

yeah . berjaya lakonan budak2 5sc3 selama seminggu untuk menyambut surprise partay untuk cik mas dan fatin nur amiraa :) sangat gembiraa , bahagiia , nan full of surprise :P a like . fatin menangis hari nie . dea ckap
' aku tak pernah sambut burstday camnih , betul xpernah '
wahh ,  bangga aku :) cik mas plak , teruja . xterkataaaa :)

ceritera pagi ini .
aku sampai lambat kelas tambahan hari nie . tapi aku tengok , fatin tak sampai lagii . risau deh . then dea plak sampai . legaaa aku :) amira buat kad , sangat simple tapii sweeeeetttttt :) spesel fr fatin nan cik mas , kitaorg tandatgan lagii :) tyme bio , saje kitaorg pangkah fatin . dea sebut sal burstday diaa , tapi kitaorg ignore dea tuh ! smpaii merajukk gak fatin . haha , tapi aku taw , fatin tahan jea . smpaii habis kelas bio . pas fatin blah , terus kitaorg buat pbincgan simple pasai ptag nantii :p

kelas chemistry , hmm , ezzaty mulaa pangkahh fatin sikitt2 , tapi dea still oke . then kebetulan , burstdayy DARWISH , hari nie jugak . so , kitaorg nanyi untuk DARWISH :) fatin tacinkk je , mestii dea begangg gilerr !! seronokk aku tgokk mukaa diaa :) then , blajaaaa , buat expriment , aku sjaa na buat dea hepii satt . aku buat2 puji dia lah , tapi tetap xwish . last sekali ezzaty buat something yg membanggakan !! apa yg fatin tnyaa , sumaa dea marahhhh , dahsyatt jugak ty . smpaii aku pon kenaa tempiass . , pandaii berlakon yeah :) time neh , fatin betul2 bengang kut , smpaii hempass2 buku . begang teruk lah ! terus xcakaappp langsung dengan ty . tengok pon takk !

tamat klaas chemistryy , kitaorg tukaa baju . fatin balik terus kot . kitaorg yg melepak pun dea buat tak taw je . sheshe balik nan ezzatyy . aku dan lain-lain tukaa baju dlu . wana bawak camera yow :) tashaa pegang , ahhaa , aku pon , posing maut lah :p takkan na lepaskan peluangg pulakk . sememangnya suma cuncun belakaa :) baju suma sempoi , LOOI , SHARON , SARANYA , RITA , TASHAA , WANA , HANNAH , VANITHA , JENNIFER , n spesel guests !! MANORANJINII :) kitaorg jalan ramai2 dari CONVENT ke TT ! memang panass , suma merungutt je , tapi apakan dayaa , teruskan jugakkk . siap jumpa 'dead body' lagi . kahkah ! geylong lah korunk !! tgah sebuk2 dengan rishie yg baru sampaii , TASHAA , RITAA , berdiri tgah jalan . siap kena HON lagii ! PPPPPPPIIIIINNNNNNNNNN !! kahkahkah , lawakkk2 !! then samapai , contact cik mas . dea sebuk cari parking . yg lain2 ade g mainn kat playground dah . hahaha .

then , terpaksa tukar tempat cox , kitaorg na carii yg lebih selesaa :) aku pon jalan smbil membawa barang2 yg patut . ezzaty nan sheshe sampaii bawak kek . deorg naik moto . n deorg nampakk ".................." ! OMG ! xsangkaa aku , xpalahh . diam jeh :) kitaorg siap2 tempat , sementara tunggu semua sampaii , lepak2 duluu :) sembang2 nan cik mas yg awal :p then , sorang2 sampaii , DARU , bawak adek dea , NALINI . last skali FATIN . lambat doe minah tu , macam2 alasan dea . aku dah kalut takut dea taknak datang pasaii ezzaty td .
kul2.30 , FATIN sampai , tyme tuu , kitaorg pegi bgambarr duluu , kalut kitaorg larii sambil buat plan surprise . kitaorg ajak cik mas nan fatin pegi tempat lainn . konon na MAIN GAME :p  kitaorg ttup mata depaa doaa org , then kemass2 segala kek2 n makanan . sampaii sana , suh deorg duduk . kitaoprg pon surohlah deorg bukak kain mata tuh , then " HEPI BURSTDAY TO YOOOUUUUUU " . menangis fatin , tercengang cik mas . deorg xsangkaa kitaorg akan buat bnda neh !! amazing ryte ? then , snap2 picure mcm gilaa ==' .
makann2 tuh , mang terbaik , ade SUSHI , KARIPAP , NUGGET TEMPURA , NUGGET AYAM , SANDWICH , JUNK FOOD :) mangg kenyanglahh :p sampaii bunchet perutt aku . daa best lah kitaaa :)


then snap2 lagii , pastu bagi hadiahh kat burstday GIRL :) mangg sumaa mukaa excitedd !!  snapp untuk pic kelass . aku pinjam moto ty , bawakk sheshe n ritaa ronda jup . ade mamat neh tnya kat aku .
"dik smk taman tasek kat mana ?"
susah na explain doee !! hahaa , knfem mamat tuh pening dgar aku citaa . sian dea , ntah jumpaa ke tak . then snap2 lagii lagii dan lagii . 


then , segalanya berulang , tepat jam4. sumaa na balikk dah . n alhamdullilah~~ setelah setel semua , baru hujan turun . dengan lebatnyaaa :)






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.