"Being Unique

Is All About Being Different ."


kenduri durian :)Thursday, March 17, 2011Leave a comment

morning - morning , dah bangun , time na pegii mandii , dapat msg
'bngonn' dari sumy tersayangg , *xpon -.-'
aku rep jup , then pegii mandii ,. kul 10 bertolak ke AYER TERJUN , TRONG .

sampaii , aku g tolong2 terus , bungkus telur @ coklat , bestbest ! lepak pulak nan sepupu aku , MIRAA , macam2 setorii keluaqq . biasalah , dea stay PAHANG , aku PERAK . huruf je sama , tapi jauh . na jumpaa pon susaa .

pukul 11 org dah start datangg , aku nan MIRAA terperangkap kat dapur , padahal kerja kitaorg bagi telur @ coklat tuh . menyelinap sane sini , then masuk bilikk . aku susun ape2 yang patut dalam bilik tu . NIDZAM ade , tolong-tolong sekali :) then , start kerja kitaorg . memang sempit lah nak lalu cox perempuan makan dalam rumah , lelaki makan kat luar . tapi xramai sangatt orangg , maybe sebab hari KHAMIS kut :p tapii budak-budak kampung aku tuh ade gak , rimas je . bia lahh kat deorg kan MIRAA :D

lepass habes suma tu , family aku plak makan2 , aku nan MIRAA kena layann cox kitaorg dah makan awal2 . rugii ! tapii best , snap2 , sambil kumpul ramai2 ! petang tuh , kemas2 , aku xtolong sangat , malas . tengok tv jeh .

petang , aku keluar nan MIRAA . amek angin kat kampung . OMG ! ade mamat CINA hnsem main BASKETBALL kat padang tuh , wahhhh :) comel siott . aku ase na g berkenalann je , tapi segan , haha !  BOYS ! u so cuutteeeeeee <3 !!

 kul 6 , aku balik tepengg , tapii p shopping jup nan akak ipar aku :)




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.