"Being Unique

Is All About Being Different ."


kadang - kadang benci itu ada !Friday, March 11, 2011Leave a comment



ye , saya tahu kita kawan . tapi nak bergurau , ada batas nyer . takkan pasal parents pun na bawak bergurau ? fikirlah sikit ! kalau korang tak hormat parents korang pon , tapi tolong hormat parents aku . aku benci orang yang main - mainkan parents aku ! 

tolong lah sedar diri sikit , kalau dah guna barang orang tuh , ingat - ingat lah . jangan time na mintak balik , sejuta alasan korang bagi , bukan tu je , korang kutok2 orang tu plak uh . maaf kepada sesapa yg terasa :) harap anda sentiasa sedar diri akan perangai anda .

korang pernah fikir apa perasaan korang kalau ada member yang selalu lupakan korang time dea ade orang lain ? i mean , macam bila dea alone , dea cari korang . tapi bila ade member lain , dea just ignore korunk je cmtuh . tapi , bila bergaduh dengan member dea , seribu cerita dea stori kat korang . apa korang rasa ? menyakitkan hati ? menyampah ? melampau !?

khianat kawan ? ye ! aku pernah buat dulu . tapi aku buat sebab nak bagi pengajaran kat member aku neh , sori okayy :) tahun neh , aku xsangka dea kna lagii . dea syak aku , walaupon aku xbuat . kesian dea , aku selalu nampak orang yg khianat dea tuh , guna barang dea , mintak tolong dea . tapii ape aku na buat , benda dah jadii . hmm :(
ntah , aku rasa lain macam sangat sekarang dengan semua orang . aku yang salah ke ? 





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.