"Being Unique

Is All About Being Different ."


hari ini (!)Wednesday, March 9, 2011Leave a comment

yeah , saya sangat tidak puas hati hari ini . banyak benda ! banyak sangat . hmm , kenapa manusia cepat berubah eak ? berubah kepada yg tidak baik . kenapa perlu dia marah-marah aku time cakap sal homework tadi . aku neh PEKAK ke ? BODOH ke ? aku taw aku pemalas ! aku neh suka meniru ! but please , jangan lagak macam kau baik sangat na jerit-jerit kat aku dalam kelas okayy ! lagi satu , salah sendirii , na perli-perli kitaorang pulak . HEY ! hg tu bukan BAIK ke ? pehal tetiba boleh keluar perkataan 'DAMN' dari mulut hg ? haa ? aduh , sangat sakit hatii ! lagi satu , kalo dah tension tuh , diam jeh laa , xpayah na kecoh2 jeritt ! setiap org kna ikut rentak hg ? paham lah . bukan semua orang sama . n bukan semua oraang kuat tensen macam hg ! hg je slalu cmneh !

kes lagi satu . pasal manusia bercinta ! omg (!) ade keh pakai tudung labuh-labuh , cun-cun , tapi perangai berubah kerana seorang lelaki ? hah ? perlu ke berubah kerana seorang lelaki yang belum tentu jadi HUSBAND korang . yeah , aku tau penampilan kkorang jadi lagii baik lepas kenal mamat neh . tapi cuba pikir , tersengih-sengih macam kerang busuk ! tersipu-sipu macam org na kawen . hahaha . kind of embarassing ! better to be who you are than jadi someone that totally not YOU

tadi aku ade masalah sama ada ingin memilih NETBALL / NASYEDD sebagai karier utama , kahkah ! aku gitaw lah benda neh kat budak nasyed , then sedap-sedap na keluarkan aku , dan suroh S masuk ?? sorii siket ! aku naakkk masukkk NASYEDD lahhh ! last2 , aku gitaw ty , aku na tarik dirii . alhamdullilah~ ty paham aku (!) aku sngat sayangkan ty :) <3  so , sekarang , aku 100% NASYEDD ! yeah mari lah kita bersama berdakwah :)

ahli nasyed : sity hawaa , nurul athirah , siti noorfarahin , zahraa ' , syifaa  , halimatun .




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.