"Being Unique

Is All About Being Different ."


petanq (!)Saturday, February 19, 2011Leave a comment

19 februarii 2011 .
gelanggang petanq KUALA KANGSAR .
bawah JAMBATAN .
8.00am - 3.30pm .


sampaii2 je , tgan aku menggeletar teruk kot , ntah la knape . takutt sgatt ! then aku try carii padang na try men , SUMPAH ! susah , batuu dea gilaa punyaa besaqq ouh , bola selalu sangkut n tertolak ke arah lainn , sakit hatii . tgah sedap2 berlatih , ade dak skul SMK REDANG PANJANG dtg , deorg na berlatih dgan ktaorg , so , ON jee laa . kejup je ktaorg dah jadi kawan , thanks BUDDIES :) then cegu datang , cakap kitaorg KUMPULAN E , kna lawan nan skul SMK SULTAN ABDUL AZIZ ! wahh , siyes aku na terkencingg . gabraa gilaa laahh , start game nan deorg , kitaorg dpat kumpul mata , alhamdullilah :) deorang pon baikk jugak , walaupun padang kitaorg , tgah2 panass  :p  tp takut aku teruss hilang tyme game start . aku jadik bersemangat gilaa laahh ! semangat na MENANG ! tgah game tetiba ade perasmian dari JPN . blaaaa blaaaaa blaaaaa . then smbung balikk . yeah , CONVENT menang ! GEMBIRAA BANGET !! sementara na tunggu kputusan untuk dua TEAM lagii , kitaorg tengok2 lah deorang punyer game . SMK RAJA PEREMPUAN vs SMK BAYONG ADIL !  sengit kutt , tgok game deorangg , lame deorg men . last SMK RAJA PEREMPUAN menang . muka bebudak SMK BUYONG ADIL tu tension jah ! aku dah start takut nan RAJA PEREMPUAN plak . hii . then , announcement ! SMK CONVENT TAIPING vs SMK RAJA PEREMPUAN ! yeah , deorg sporting sial , muka nampakk betul2 sriyes , tapi enjoy laa ngan deorang . bolee plakk duk nyanyi2 tyme game . seronok ! tnsion tu ade sikit , tapi dh deorg tu peramah , xrase pon tenson tuh . then , game tamat . pemenangnya SMK RAJA PEREMPUAN . still bangga walaupun kalah . pastuu ktaorg g makan , makan tepi longkang plak uh , haha . dah xde tempatt . na wat cmne . ade dak SMK DATO' MUSA kut =.=" *xingatt ! duk kacau2 kitaorg , dhla baruu form 1 . welk !! habes makan , g lepak tmpat tu balikk . tgah dgar2 lagu kat fon , dak skul REDANG PANJANG dtag kat kitaorg . deorg criter ade group neh MENIPU ngek [SMK JALA* T*S*K] . deorg sorok bola lawan , wakil lelaki nan perempuan sama jaa suma ! HARAM ! sian BUDDIES kitaorg , deorg kna kut nan skul uh , thank guys cox WARNING ktaorg . pastu , kitaorg pegii smayang kat resort , tggu punyer lame surau bawah tu , penuh je nan budak lakii . last naik surau atas , sian ZAHRAA dea nak smayang tapii , air tadek . kat toilet pon tadek . so , tgah2 gelabah carii air , SMK CONVENT TAIPING , di announce kan untuk vs dengan SMK BUYONG ADIL . fine , larii ATHIRAH g ameK kertas SKOR . then kitaorg senyum nan skul tuh , kenal2 dlu . try men kat padang tu dulu sebelum start game , tapi tgah padang tu byak batu kot ! aku slow lah kalo dah cmtu . start game , aku still gelak2 mcm biase , na enjoy konon , tapi pasukan lawan buat KEREK , langsong xsenyum kutt !!! uh , panass , hatii aku dah diam2 terbakar , dengan perangai cegu deorang yg xhenti beCAKAP / MENGAJAR darii start game , smpai abes ! uh , n mamat2 sengal mane ntah yg sangat MENYAMPAHKAN otak aku !! aku ade geram satu kes neh , tyme turn CONVENT, deorg bolee plakk , na dduk kat JACK uhh , na tengok . bilaa tyme ktaorg , suma xboleh , " sorii pasukan lawan xboleh ade dalam padang tyme turn kitaorg " FINE . aku blah , aku rasee , dak2 pompan nan lelaki yg duk melepak tepii tu mestii dgar aku dok makii deorg . ouh , turrn deorg semua boleh , turn kitaorg , suma SALAH . pandai la korunk , cegu korunk pon pandaii , suka2 hatii na mengajar time GAME . PN. ROHANI , xganggu pun game kitaorg , dea sdry tensen tgok game kitaorg nan dak skul kerek ouh. dh laa suka halau2 kitaorg , last game , aku dh taw CONVENT kalah , tapi sja na paggil cegu tu ukur bolaa uh . dhlaa style panggil deorng kurang ajarr ! terjeritt jeriit.  pastu dah laa amek tyme lame , berbincang bisik2 macam kitaorg teringin sgat na tiru deorg .blahh la wehhhhh ! balik kampung uh ! tapii sumpaah , kitaorg xpuas hatii kalah nan deorg , kerekk ! nan skul lain , kitaorg boleh terima , tetapi tidak dengan SMK BUYONG ADIL ! uh , sgat tidak adil . aku terus kol MIERA , makii pasal neh , dalam GAME pon , aku dah keluarkan pelbagai perkataan KESAT ! uh , kumpul dosaa je nan deorg . n , aku xkan lupaa wajah korunk weh , walaupun nama sorang pon aku xingatt ! xna ingatt pon !!




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.