"Being Unique

Is All About Being Different ."


Tuesday, March 1, 2011Leave a comment

CANTEEN DAY :)




amazing job My dearest ! haha , pagi2 dah ade masalh timbul ^^ . biasa lah tu , aku plak sakit pala . cx xbekfast tapii duk larii sna sinii . start keja dgn menggoreng , memotong dn membungkus ! yeah , suma pakat na buat bnda sma , macam biase , dh kna marah , baru na larii . aku , sheshe , fatin jaga MILKSHAKE !! wahh , sriyes xbhentii sheshe buat kejaa , aku jaga tepii jaa n tlog delivery . sat2 aku larii na cari makan , lapaqq kutt ! bli la fried thingy kat vanitha :) yuummyy :) congrats 5sc3 ^^ .then , carii camera  plak , aku pnjam cam daru. snap merata2 seyh ! seronokk ^^ muka suma busy jaa ! smbung keja aku , melepak kat milkshake tanpa bhentii bcakap , hahah ! ade yg komplen sedap , ade yg komplen lambattt ! byak songeh la korunk , hee . tapi totally sedap kankan ? hal2 lain aku kurang pastii , cx aku duk kat milkshake , jauh dari gerai kelas aku . any kejadian , i dn know :p aku plak gantii sheshe wat milkshake ! sumpa aku kalut ,(!) aku xreti buat , makan retii lah , tapii try2 jgak na buat . alhamdullilah~ terbaik :) tapi gerai milkshake memang xstop lgsung , sian sheshe ! penatt gilerr . sorii cx geraii bersepah ! tapi memang puas hati lah ! milkshake habes ! trun hrga smpai 50sen (!) haa , bagus cx xde lebih ^^ yg paling bes MRCHAN , WANA :: belanjaa akuu milkshake !! waw :) sygg andaa semua :p then , snap2 dgn cegu pnFARIDATUL :) nurKASIH pon ade , hee ! pastuu dgn KAKAKtercintaa CIK MASLINAA AYU :) sangat sporting , enjoy , terbaikk , terhebat darii ladang :) snap2 dengan dea , berebut cam daru ! haha , then , angkut segala harta naik kelas ! tingkat 3 beb ! tinggii !!


lepak lam kelass , kira untung , aku xjoin . malas nak kiraa . hee . sambil tu , snap2 bersama KAKAK tercinta :) HAAA . mcam2 pose terkeluaqq , bangga satt :p sambil2 tuu makan lam kelass ! wahhhh , bukan senang neh , xde pengawas na marah pon :p sumaa org enjoy macam dh habes SPM !


walaupun banyak masalah sikit tyme neh . tp still dapat setel dengan jayanya ! saya sukakan hari kantin ! tahun last bersama SMK CONVENT n penghuninyaa ! bakal rindukan semua :)




*1march2011 !!




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.