"Being Unique

Is All About Being Different ."


10febThursday, February 10, 2011Leave a comment

fuhh , hari nie tension giler , aku luper buat homwok ! pagi2 lagii dh kalutt menulis . 2 masa aku tulis bentii . sakit ooi ! haha , tyme abg Y__ . sape pon xkonsentrate , suma ade hal masing2 , kesian dea , aku try na join , tapi , apa tadak . masuk MATRICES hari niee , sumpa aku xpham !! tp buat2 paham , sorii sirr ,perutt saye LAPAA , mata saya PANASS neh . tapii sir KACAKK tuday :p RITA plak try menggedik , tp xdilayan . HAHAHA . tetiba je kringgggg ! yeah ! REHAT  ! suma kalutt lari na makan , kebulog nyaa !
abes , rehat , cegu tadak lagii ^^ BM tyme , tapi ade pergaduhan telah berlaku . urgh ! perempuan uh , pemalas , aku sja xnak masuk cmpur , aku tw , nanti lagi besaqq hal nie . dia ingat bagus sngat na MENYUMPAH org . dia pandai kahh ? HAHAHAHA !! ape2 pon  hal nie belom setel . tunggu je :x 
* orang memang xsedar dirii  




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.