"Being Unique

Is All About Being Different ."


reunion ^^Saturday, December 18, 2010Leave a comment

18disember
terbaekklahh hari nie . jd jugak reunion aku nan syud rancag tuhh ^^ , seronokk. ramai jugak join , ade umy , liyana , didi , yana , aishah , akilah , nazrul , ariff , man , hanis , syed , huzaimi , hasyeff , lukman , temimi , fared . maaf kpd yg tggal ^^. rmy gak dtg lambatt , haha terima je ^^ . besbes ! even ktorg jus pegi makan n movie jeh ^^ , tgok aku masih dara !! haha , xbess pon , bosann. tp dpt kua nan mmbe2 , njoyy lahh. pas smygg , ikhwan nan amir dtg plakk . lpak jup . nazrul , acap nan ariff dukk suh aku blanjaa . ish3 . haha . xgentleman langsungg ! pas tu , deorg bpecahh . aku jalan2 nan man sat , pastu ikhwan nan amir snap gmba ktorgg . begagg je !! then kul 6 , aku balikk ^^ 


*nex year aku buatt lg naa , :)




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.