"Being Unique

Is All About Being Different ."


new YEAR !Friday, December 31, 2010Leave a comment

gosh , new year dy ?? haha .

hari nie , family mak aku dtg umah , riuh la jugak . sebab pacik aku admit . xciden . hmm , aku betui2 tade mud hari nih , pas mkan uh , aku lpak2 tgok spongebob , pstu tdo jup . bgun tdo uh , mak aku siap2 na p spital , tp aku mlas na ikut deorg . xlaratt ! *malas . then , tga sdp tgok carton , aku dpt berita yg wat aku sakit hatii ! aku tw , bnde tu mmang untok aku , spe lg yg kluar bwak lakii kalo bkan aku !! huh , sedeh gilaa babi ! mmmbe sdry wat cmneh , aku terasa sgatt !!! hmm , tp na wat cmne , tetiba aku tade mud na kua esok uh , aku still pkir sal pjumpaan uh . hmm , mntak kbenaran pon blom lg :(

malam , pas makan ktaorg g countdown , kat downtown . hmm , aku jmpa lenara :)dea ade jage kedai . pastu jalan2 , aku teringin na bli telinga lampu2 uh , aku pun gtaw lh mak aku , tp dea xbg ! aku ase cm na mgamuk je kat situh , urgghh ! suma xbolehhh !!! tnsen , aku diam jeh , dok msg nan MAN , SUMY . MIKHAIL beli ULTRAMAN ! jalan2 , nmpak belon , akak aku try mntak , macek uh bg belon tuh . dok main2 tetiba mletup , tkejut berukk aku !^^ hahahaha . pastu papa dea bli belon air plakk ^^ best kn jadii bebudak .

tetiba aku tgok org da bkumpul kat bunga api , aku trus bgun p sne sowag2 . aku mlas na tggu fmly ke , ape ke . deorg ade men belon air , aku syum je , dpn aku ade dua budak pompan duk sembang2 , aku seronok dgar deorg sembag , comel :) then ktaorg countdown , bunga api start ! bunga api tu betul2 atas kpla aku , habuk bnyk gilaa , na snap pon xboleh . ade gak yg kna tgan aku , PANASS ouh !! abes tuh , sorak2 , aku cri fmly aku , then balikk .

*aku na KELUAR , aku na TELINGA :(




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.