"Being Unique

Is All About Being Different ."


heho ^^Wednesday, December 15, 2010Leave a comment

16disember2010

 

 

lame aku x on9 , lame aku xberblog . haha , sangat menyeronokkan , kepala otk aku xserabut pkir pasai manusia2 unknown yg knon knal aku , hish .. haha ,kenduri akak aku , hmm , hujan , cerahh , hujan ,, besalah tu, aku sedikit terkilan lah nan mmbe2 aku , hmm. xpelahh . naseb baik SHESHE , RITA , TASHAA , HAZIQ , MUMMY dtg , even dah lwat tp aku puas hati . *wehh , kek sedaaaapppp !

malam ahad , kami pergi makan DOLI KUEY TEOW , myampah glerr, suma bnde tadekk , dh la makan xsedapp ! welkk ! n waktu na balik, jumpe SYED SYIMIR :)

habis semua2 kenduri2 kami jalan-jalan , mula pergi mandy burmese pool, n cerita lawaknyer, aku demam panass, tp still njoyy ^^ smbil tu , abg aku buat pancing untuk aku , syiook2, n otw na balik tu, ade nampakk, sekor monyet nih jatuh pkok, siann dea . abg ipaq aku punyerlah gelakk terukk ! hahaha pastu , ktorg p mandy swimming pool plakk, mikhail punyerlahh seronok smpy lemasss, tp still mgamuk na mandy lagi, pe lahh ^^ malam tu pon , makan kat kedai lagi . mak malass masak . 



semalam, kami pergi bejalan ke kuala kangsar , sebab abg ipar aku xpenah pegi sne . hmm. ktaorg habiskan 3 jam mencari kedai arowana farm :) da penatt tp xjmpe, pastu g makann kat kdai kg neh , fuhh . mmat tuh hnsemm siottt ! hahaha , aku senyum2 lg nan dea ^^  lpas surrender tu , pi kedai labu sayong , banyak kedai kat situ peniaga dea sombong terukk ! ade stu kedai neh je, baik glerr macek neh . ramah . siap dapat free nan duet 'raye' lg . hahaha, lpas tu kami p cari balik arowana farm , jumpe jgakk . hushh , besss!! ikan dea , besarr2 gler, seronok tengokkk !! ase cm na berenangg dalam kolam2 ikan uh . 

*oke , xde cter dahh , bbye :)




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.