"Being Unique

Is All About Being Different ."


he left us :'(Wednesday, December 1, 2010Leave a comment

2DECEMBER/11:50AM
LOPES ! 
hari ni , lambat aku bangun , kul 10.30 baru bangun . pastu aku pegy gosok gigi , mcm biasa aku akn usha2 tupai abg aku yg superaktiff tu [ lopes ] , tp pg td aku tgok , lopes gayut terbalik , xbergerakk . aku mula risauu , bg makan dea lahh , bawakk de kluar lahh , try usik2 kaki dea , sikit2 je dea gerak . pastu aku kejut abg aku . dea kalut je bangun , lopes macam dah sakit teruk . abg aku try sembur2 air cket , tp lopes gerak sikit2 je . hmm ! :'(
aku tak tahan , aku nanges teruss ! even bukan aku yang bela , tapi aku sygg lopes . mak aku lg la sygg gler kat lopes tuh , kalau lh mak aku taw , :(


*sambil aku taip , sambil aku nnges :'(




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.