"Being Unique

Is All About Being Different ."


masak ^^Monday, November 29, 2010Leave a comment

hoho, 29 NOVEMBER .
arini, aku jd suri rumah sepenuh masa , mak aku xdek kat rumah , akak aku keja . so , aku lah kna jd suri rumah  nie . penatt hoo =.= rase mcm keja xpnah abes . 
sarapan , aku masak megy goreng ! bapak pedasss ! hahahaha . tp aku mkan je, tahan je panas. smpy meerah2 mulot aku ^^ 
tgah hari , aku xdek idea na buat pe, aku buat ayam goreng  jeh . simple not trouble , air mcm slalu teh o panas  . sampingan, ade aiskrim lam peti. makan lahh ^^
malam, akak aku msak kueyteow gorengg! tp perut aku xckup, so, aku suroh abg aku bli biskut !haha. knyang juga ^^


*haha . makan makan . ! aku boring lah duk umahh !! 




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.