"Being Unique

Is All About Being Different ."


L.O.V.ETuesday, November 30, 2010Leave a comment

time/date not confirm !

love is not about finding a right person , love is about finding a right relationship and it is not about how much love you have in the beginning , but how much love you build till the end . 

cinta ? wajarkah aku yg berumur setahun jagung ini mengungkapkannya ?? aku terlalu muda untuk semua itu , tetapi aku hanyalah remaja yang inginkan sesuatu yang tidak sepatutnya menjadi milik aku , remaja yang berfikiran tidak matang dan hanya mahukan kebebasan . aku sudah selalu sangat bercinta , hati aku mudah disayangi dan mudah disakiti . ramai lelaki yang pernah menjadi milik aku memahamiku. tetapi semuanya hanya sebentar , setelah itu aku meninggalkan mereka untuk mencari cinta yang baru. aku mudah bosan dalam perhubungan seperti ini . aku lebih suka bersendirian tetapi dalam masa yang sama , aku masih mahu ditemani seseorang . tetapi tiada yang memahami aku . mereka menganggap permintaan mulutku adalah segalanya , tetapi hati aku adalah yang sebenarnya . 


*aku bukan seperti perempun lain






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.