"Being Unique

Is All About Being Different ."


LIFEisLIVE !Monday, November 15, 2010Leave a comment


aku rendu zaman aku kecik2 dulu. walaupun jahat p bakar hutan lah, buli orang lah, gaduh lah . but it just a GREAT memories i ever had ! bersama-sama aku ialah FARAH ,, FANI ,MAZLIN,   dalam melaksanakan pelbagai misi sendiri ! haha. rendunya ! ^^ aku xperlu pkir apeape pun masalah yang ade. dalam fikiran aku hanyalah MAIN MAIN MAIN ! otak aku sentiasa berfikir untuk bermain dan gelak-gelak ! hahah
group kecil yang dihuni ramai budak kecik !  <3
sejak menjadi remaja, hedup aku benarbenar berubah. no more playing outside home, no more laughing2 about other people . tamabhan lagi, masuk plak CONVENT TAIPING . its such a great school fr me, starts from that, everything change. 

FORM1 : 1RK1 - memorable class . contains 18 students that evrone fron the others school ! macam rusa masuk kampung la katekan . HAHA. lain2 je perangai, tyme neh, baru nak kenal2 . tyme neh , otak budakbudak lagi, hoho, baru na blaja cm remaja! peragai pon, stok bdak tadika ! 

FORM2 : 2RK2 - mase neh da kenal rapat sangat2 ! semua baik2, tp biasalah, dalam phubungan ,mesty ade msalah . kankan ? kami masok pertandingan nasyid. byak jgaklah sekolah kami pergi. enjoy sangat uhh. ^^ . banyak memori yg ade dalam tahun dan kelas ini. sangat bes! tp besalah, adat berkwan., mesti ade lah gado cket , tapi dsebabkan itu, kami sangat rapat sampai sekarangg, maybe, itulah HIKMAHNYE

FORM3 : 3K4 - new class fr me , ^^ kelas neh, aku campur nan dak chinese , indian  n true convent, kekok sikit lahh kan. tp oke jeh lame2 tu. suma baik2 je. bole jadi besfren ! hoho . tahun neh plak aku PMR . so parents aku tekan2 aku sikett lah ! haha . aku ? bkan ske stadi. lepak2 je. tgok tv. time tu, berukband xde lagi. so aku lyan mespes je. tu pon p cc. skunk maju ckett ! ^^ hhoh. aku byak spent time nan PHONE n TV jeh. xstady pun. kat skul pon cegu da push ktaorgg ! pnat ah stadi !tp aku try harder jgak lah PMR tuh, huuhu. time pegy exam, rlex gilaa ! haha. cm da pro sgatt uh. hari nak pegy amek results , skul aku paling lambat edar results, dapat taw results orang aku MENANGIS terok ! memalukan +.+' haha. padahal, aku ttaw results aku pe,. da dpat results, lg terok aku nanges ! haha. ALHAMDULLILAH . walaupon xcmerlang, at least , tak lah terok sgat !huu.


THATS ALL FROM ME ^^ . SEE YAA !






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.