"Being Unique

Is All About Being Different ."


dendamMRSM,Tuesday, November 30, 2010Leave a comment

1DECEMBER/11.59AM
aku degil , manja , mengada , gedik , sombong , berlagak , kurang kasih sygg dn macam2 lahh !suma neh jadi sebab aku neh suka dendam . aku paling xsuke org buat aku marah , terasa, or whatt . sbb aku buat balik mnde tu kat dea !! smpy dea rase ape aku rase . aku xkn buat sekali, tp smpy aku puas .
time2 ngah feel cmneh , mesty aku teringat kat ayep . hmm, dea banyak nasihat aku dalam hal ni, dea ckp dendam tu tak elok untuk hati dan untuk hidup . dendam itu syaitan . macam2 lah ayep nasehat awe , smpy malu gak rase nan ayep. tp ayep selamber je , :) awe suke ayep ! tapi bila awe ingat nasehat ayep , hati awe sejukk je . tenkss ayep !! mangg best dapat spend time nan ayep , izny nan asy ! ! awe hepi sangatt ^^ izny nan asy pon baikk sangatt ! banyak pendapat korung bagi ktaorg smngat hdup . nasehat korunk yg sngat panjang lebar itu !asy sporting kan ? kter cter sal bf tuhh , njoy !!izny plak , walaupon diam , tapi ttap join , suke korngg !haha .cannot forget that ! , thanks a lot babe . <3
*sangat merindui ayep , izny dan asy !




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.