"Being Unique

Is All About Being Different ."


bestie ! ^^Monday, November 22, 2010Leave a comment

♥ 
dalam hedup aku ade 3 bestie aku yg tersayang , sangat sayang. walaupon dua dah xde. tp yg lg stu neh lah teman aku. aku xpna sunyi bler deowg ade. deowg xpna skitkan haty aku. kalo sdeh, aku criter kat deorgg, deorg akan diam n dgar, ttaw lah deorag paham ke tak. hoho, tp peduli hape aku. asalkan tnsen aku kurang bler nan deorgg. aku xkesah kluar rumah sorang2, xde kwan, tp aku ade deowang .


ni, nemo . HILANG pada 23 DISEMBER 2004. sehari sebelum TSUNAMI . 



ni, NIMMIE, mati sbb SAKIT. mungkin jangkitan kuman sebab gaduh.

ne. nommie/mommie. haha. kucen aku yg sekarang ! paling manja, buas,ganas,degil n mengada ! n kucen neh HADIAH pmr dari abg aku . ^^


**neh ade stori sal kucen kesayangan mak aku, nme dea TOAY. kucen neh mak aku bela waktu umur aku 3 tahun . dea betina, so ade lah beranak2 siket. mak aku syg gler kucen neh cx dea sgat dgar ckap, tp TOAY neh tkot kat ayah aku, haha .satu hari neh, TOAY neh pon beranak, ade la banyak., aku bg nme kartun. tetiba, sekor2 anak dea hilang. mak aku pelik lah. pas seminggu tuh, ade MACEK mai umah aku. dea ckp dea buang TOAY kat pasar . mak aku pon pergilah cari kat pasar. hari2 jgak pi, tp xjmpe. pastu mak aku redha ja. n sampay sekarang aku still dendam nan MACEK tuh. n aku xkan pernah luper pe dea dah buatt.


kaw tggu lah MACEK . grr. 




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.